Умови повернення

Умови повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться перед відправкою, а Вами в момент отримання товару.

Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям і готові оперативно провести заміну продукції у разі якщо:

  • Доставлений товар не відповідає тому, що ви замовили.
  • Заводський брак, механічні пошкодження.

Важливо! Усі посилання страхуються на повну суму вартості замовлення. У разі пошкодження або втрати при транспортуванні складається Акт про пошкодження або втрату посилки працівниками кур’єрської служби.

При отриманні замовлення уважно оглядайте придбання у присутності співробітника “Нової Пошти” або кур’єра при адресній доставці. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, Ви можете повернути товар, і ми його обов’язково замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та працездатності приймаються лише у момент отримання товару.

Повернення та обмін можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем за наступних умов:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо);
  • Товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • Збережені всі ярлики та заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.

Порядок повернення товару

  • Залишає посилку у відділенні.
  • Робимо фото та Акт про пошкодження у відділенні Нової Пошти.
  • Заповнюємо форму на нашому сайті «Повернення товару», у коментарях вказуємо фото або номер складеного акту.
  • Протягом 10 робочих днів заявку буде оброблено.

Важливо! Повернення коштів проводиться на карту, з якою здійснювалася оплата через 3 дні після обробки заявки (максимальний строк повернення 14 днів).