Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться перед відправкою, а Вами в момент отримання товару.
Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям і готові оперативно провести заміну продукції у разі якщо:
Важливо! Усі посилання страхуються на повну суму вартості замовлення. У разі пошкодження або втрати при транспортуванні складається Акт про пошкодження або втрату посилки працівниками кур’єрської служби.
При отриманні замовлення уважно оглядайте придбання у присутності співробітника “Нової Пошти” або кур’єра при адресній доставці. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, Ви можете повернути товар, і ми його обов’язково замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та працездатності приймаються лише у момент отримання товару.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Важливо! Повернення коштів проводиться на карту, з якою здійснювалася оплата через 3 дні після обробки заявки (максимальний строк повернення 14 днів).