Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться перед відправкою, а Вами в момент отримання товару.
Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям і готові оперативно провести заміну продукції у разі якщо:
- Доставлений товар не відповідає тому, що ви замовили.
- Заводський брак, механічні пошкодження.
Важливо! Усі посилання страхуються на повну суму вартості замовлення. У разі пошкодження або втрати при транспортуванні складається Акт про пошкодження або втрату посилки працівниками кур’єрської служби.
При отриманні замовлення уважно оглядайте придбання у присутності співробітника “Нової Пошти” або кур’єра при адресній доставці. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, Ви можете повернути товар, і ми його обов’язково замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та працездатності приймаються лише у момент отримання товару.
Повернення та обмін можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем за наступних умов:
– товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо);
– товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
– збережені всі ярлики та заводське маркування;
– товар зберігає товарний ВИГЛЯД І СВОЇ споживчі властивості.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Порядок повернення товару
- Залишає посилку у відділенні.
- Робимо фото та Акт про пошкодження у відділенні нової пошти.
- Заповнюємо форму на нашому сайті Повернення товару, у коментарях вказує фото або номер складеного акту.
- Протягом 10 робочих днів заявку буде оброблено
Важливо! Повернення коштів проводитися на карту з якою здійснювалася оплата через 3 дні після обробки заявки (максимальний строк повернення 14 днів)